Ε-COMMERCE SALES AND HOSPITALITY MARKETING

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την ολοκληρωμένη υποστήριξη e-commerce.

Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει κατάρτιση σε μορφή ολοκληρωμένων σφαιρικών γνώσεων εργαζόμενων που ενδιαφέρονται για την ιδιότητα υπάλληλου e-commerce.

Πιο συγκεκριμένα στην πρώτη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει γνώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Στη δεύτερη ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα γνωρίσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην τρίτη ενότητα θα έρθει σε επαφή με τις διεπιχειρηματικές ηλεκτρονικές αγορές και στην τέταρτη ενότητα θα εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές  των συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Τέλος στην πέμπτη ενότητα θα γνωρίσει βασικά και προχωρημένα θέματα ασφάλεια συναλλαγών και ηλεκτρονικού εμπορίου ευρύτερα.

Ο καταρτιζόμενος:

  • Να μπορεί να ορίσει και να κατανοήσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Να μπορεί να διαχωρίσει το έμμεσο και το άμεσο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Να μπορεί να διαχωρίσει τις έννοιες B2B και B2C
  • Να μπορεί να αξιολογήσει την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Να μπορεί να αξιολογήσει τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Να μπορεί να ορίσει την έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά του
  • Να μπορεί να σχολιάσει κριτικά σχετικά με τα ζητήματα απορρήτου και ασφαλείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Να μπορεί να ορίσει και να κατανοήσει την έννοια της ηλεκτρονικής προμήθειας
  • Να μπορεί να ορίζει την επιρροή των ΤΠΕ
  •  Να μπορεί να αξιολογήσει την σημασία του CRM
  • Να μπορεί να αξιολογήσει την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην επιχειρηματικότητα
  • Να μπορεί να ορίζει την ασφάλεια και τα μέτρα προστασίας κατά τη διεργασία του ηλεκτρονικού εμπορίου